minimapa
Česky English

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě ve Velichovkách, Na zátiší 1 úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 7:00 - 11:30 12:30 - 17:00 
    Středa 7:00 - 11:30 12:30 - 17:00
  2. Telefonické podání: pevná linka - 491 880 180
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete v kategorii Formuláře a můžete jej doručit elektronicky na adresu obecvelichovky@obecvelichovky.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obec Velichovky, Na zátiší 1, 552 11 Velichovky případně faxem na číslo 491 880 180.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě ve Velichovkách, Na zátiší 1 úředních dnech a hodinách:

Pondělí 7:00 - 11:30 12:30 - 17:00 
Středa 7:00 - 11:30 12:30 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - 491 880 180

poštou na adresu Obec Velichovky, Na zátiší 1, 552 11 Velichovky

Elektronicky na e-mail: obecvelichovky@obecvelichovky.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: defapf3
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřad

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazebník úhrad za poskytnutí informací

Za poskytnutí informací obce požaduje uhrazení nákladů spojených s jejich vyhledáním, zjištěním, kopírováním, tiskem, odesláním, apod. 

1) kopírování dokumentů
 
1 kopie formátu A4 jednostranná - 2 Kč
  oboustranná  - 3 Kč
1 kopie formátu A3 jednostranná - 3 Kč
  oboustranná  - 5 Kč
2) tisk dokumentů z počítače  
1 výtisk formátu A4 jednostranný - 2 Kč
  oboustranný  - 3 Kč
1 výtisk formátu A3 jednostranný - 3 Kč
  oboustranný  - 5 Kč

3) vyhledání a zpracování mimořádně rozsáhlé nezveřejněné informace

nad 2 hodiny - 150 Kč/1 hodina práce

Formuláře

Formuláře obecního úřadu

FIRMY A SLUŽBY V NAŠÍ OBCI

22. 10. Sabina

Zítra: Teodor

Počasí

Úterý Zataženo 14/10 °C
Středa Oblačno 19/12 °C
Čtvrtek Zataženo 19/12 °C
Pátek Jasno 17/10 °C

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7
Sběr papíru
8
Sběr papíru
9
Sběr papíru
10
Cvičení ve Velichovkách
Sběr papíru
11
Cvičení ve Velichovkách
12
Cvičení ve Velichovkách
13
Cvičení ve Velichovkách
14
Cvičení ve Velichovkách
15
Cvičení ve Velichovkách
16
Cvičení ve Velichovkách
17
Cvičení ve Velichovkách
18
Cvičení ve Velichovkách
19
Cvičení ve Velichovkách
20
Cvičení ve Velichovkách
21
Cvičení ve Velichovkách
22
Cvičení ve Velichovkách
23
Cvičení ve Velichovkách
24
Cvičení ve Velichovkách
25
Cvičení ve Velichovkách
26
Cvičení ve Velichovkách
27
Cvičení ve Velichovkách
28
Cvičení ve Velichovkách
29
ČEZ Distribuce - oznámení o plánovaném přerušení dodávky elektřiny v Obci.
Cvičení ve Velichovkách
30
ČEZ Distribuce - oznámení o plánovaném přerušení dodávky elektřiny v Obci.
Cvičení ve Velichovkách
31
Cvičení ve Velichovkách
1 2
Marius Pedersen - Svoz nebezpečného a neskladného odpadu
3

Návštěvnost stránek

278770